اخبار باشگاهاسلایدر

ورود رسمی پزشکیان به پرونده باشگاه پرسپولیس

در پی نامه باشگاه پرسپولیس به مسعود پزشکیان درباره سهمیهٔ آسیایی، رئیس جمهور به این نامه واکنش نشان داد.

در پی نامه باشگاه پرسپولیس به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در روزهای گذشته، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این نامه وارد فاز بررسی در نهاد ریاست جمهوری شده و جلساتی نیز در همین خصوص برگزار شده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۲ نفر از نمایندگان نهاد ریاست جمهوری طی روزهای اخیر با حدادی، مدیرعامل پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کرده و در جریان جزئیات درخواست‌ها و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی این باشگاه قرار گرفته‌اند.

همچنین این افراد جلساتی جداگانه با تاج، رئیس فدراسیون و کشوری‌فرد از مدیران ارشد سازمان لیگ برگزار کرده‌اند تا ابعاد مختلف موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نمایندگان نهاد ریاست جمهوری پس از جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، قرار است به زودی گزارش نهایی خود را به رئیس‌جمهور ارائه دهند تا درباره درخواست‌های مطرح‌شده تصمیم‌گیری شود.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که خطاب به پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی ارسال کرده، درخواست‌هایی را مطرح کرده که گفته می‌شود بخشی از آن به مسائل شرایط فوتبال و سهمیه آسیایی مربوط می‌شود. با این حال هنوز جزئیات رسمی این نامه از سوی باشگاه یا نهاد ریاست جمهوری منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد طی روزهای آینده و پس از ارائه گزارش نهایی، موضع رسمی درباره این نامه و درخواست‌های باشگاه پرسپولیس اعلام شود. نیمه‌تمام ماندن لیگ برتر باعث شده تا فدراسیون ۳ تیم اول را برای مسابقات آسیایی معرفی کند. اقدامی که با واکنش منفی پرسپولیسی‌ها مواجه شده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محبوبه

اگر محرم نبود الان سپاهان قشنگم با اختلاف صدر بود و هیچ مشکلی نبود حیف که محرم نفوذی واحمقه

کیسه کش طویله خسروانی

کیسه نامه فرهیختگان ورزشی از طویله خسروانی هست . این پیج رو بلاک کنید و سایتش رو هم اصلا نبینید

چه فرقی میکنه؟

در مقام یک شهروند پیشنهاد میکنم جناب پزشکیان الطاف خود را خرج معیشت مردم بکنن
فوتبال و فوتبالیست بیش از آنچه فکر کنید منابع مالی وافر دارند لیک این مردم هستن که در صورت تنگنای مالی ، اینگونه باشگاه‌ها را تا مرز تعطیلی می‌برند
ضمن اینکه جامعه ورزش بخش کوچکی از مردم نسبت به آحاد شهروندان غیر ورزشی است

فقط پرسپولیس

جدول نیم فصل که همه تیمها یک بارباهم بازی کرده اند باید ملاک باشه نه جدول نیم کاره

نصیر

3 ساله به بدترین شکل غیر فوتبالی داره حق پرسپولیس به بهانه سقف قرار دادی که اصلا توسط استقلال و .. رعایت نمیشه یا شکوندن حکم های محرومیت به شکل های بی سابقه مثل بازی تراکتور یا قرعه کشی های جعلی جام حذفی که باعث میشه به راحتی استقلال جام بگیره و دادن امتیاز های خارج از زمین مثل موضوع ملوان و از همه بدتر تعطیل کردن لیگ و ادامه لیگ دسته پایین که نشون میده برنامه باند تاسیون فقط حذف کردن پرسپولیس از آسیا بوده و نیز موضوع وار که به شکل خنده داری اشتباهات سریالی به نفع استقلال داره و کاملا مشخصه اصلا واری وجود نداره و صرفا یک نفر از خارج دستور میده خورده میشه