اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

خریدهای بزرگ پرسپولیس از اصفهان می آیند

باشگاه پرسپولیس مذاکرات غیرمستقیم با چند بازیکن فعلی سپاهان اصفهان داشته تا شرایط آنها را برای توافق در عقد قرارداد مطلع شود.

باشگاه پرسپولیس پس از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر اختصاص سهمیه های آسیایی فصل آینده به سه تیم بالای جدول و تأیید آن از سوی هیئت رئیسه فدراسیون به این نتیجه رسید که پروژه نقل و انتقالات تابستانی خود را در خصوص جذب بازیکنان داخلی دور از هیاهو آغاز کند و پرونده حقوقی مبنی بر شکایت از کمیته صدو مجوز حرفه ای را جداگانه دنبال کند.

پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه بابت مذاکره با بازیکنان تحت قرارداد سایر باشگاه ها دچار مشکل حقوقی نشود تصمیم گرفت وضعیت چند بازیکن فصل جاری سپاهان اصفهان را که مد نظر کارگروه فنی این تیم است از طریق برخی واسطه ها پیگیر شود تا در صورت تایید اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی این تیم پای میز قرارداد بنشیند.

مهدی لیموچی، محمدامین حزباوی و آریا یوسفی جزو سه بازیکنی هستند که پرسپولیس در حال بررسی شرایط آنهاست اما برای دریافت رضایت نامه نیاز به تعامل با باشگاه سپاهان دارد چون تحت قرارداد با زردپوشان اصفهانی هستند.

خریدهایی که در صورت آمدن به پرسپولیس می تواند کفه ترازو را در نقل و انتقالات برای این تیم سنگین کند و راحت تر دست رد بر سینه بازیکنان مازاد اوسمار برای ماندن بزند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی جهان فکر

برنامه های باشگاه تو چند وقت اخیر خیلی بهتر شده

کیسه کش طویله خسروانی

کیسه نامه فرهیختگان ورزشی از طویله خسروانی هست . این پیج رو بلاک کنید و سایتش رو هم اصلا نبینید 

کیسه کش طویله خسروانی

کیسه نامه فرهیختگان ورزشی از طویله خسروانی هست . این پیج رو بلاک کنید و سایتش رو هم اصلا نبینید

پرسپولیس عشق اول آخر زندگ

نظرات من که پخش نمیشه دلیلش را نمیدونم پیام بد هم‌ندادم ولی دلیلش را کسی هم بهم نمیگه فقط میخام بدونم سپاهان بازیکن به ما نمیده ما بازیگن‌ها مونا دو دستی تقدیم دشمنان کردیم

پرسپولیس همیشه قهرمان

آریا عالیه ولی سپاهان بازیکن خوب به پرسپولیس نمیده

ققنوس

از این سه تا فقط آریا یوسفی خوبه که اون بعید میدونم فصل بعد اصلا تو ایران بازی کنه اگه جام جهانی بازی کنه که احتمالش هم خیلی زیاده مشتری خارجی پیدا میکنه سپاهان هم با قیمت خوب هم اونو میفروشه و تمام

نصیر

بعید می دونم با این سطح دشمنی فدراسیون آبی و سازمان لیگ و وزارت ورزش با پرسپولیس بیان..!! رسما یه نوع خودکشی فوتبالی هست ..