
رئیس کمیته صدور مجوز حرفهای علیه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال!
رئیس کمیته صدور مجوز حرفهای تنها پس از چند ساعت از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون، موضعی خلاف مصوبه آنها گرفت.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته جلسهای تشکیل داد و یکی از مباحث این جلسه، تشکیل کارگروهی درباره انتخاب نماینده سوم ایران در آسیا بود. معرفی استقلال و تراکتور بهعنوان تیمهای اول و دوم جدول فعلی به لیگ نخبگان قطعی شده ولی عدم کسب مجوز صدور حرفهای از سوی سپاهان بهعنوان تیم سوم باعث شده اختلافات بین گلگهر سیرجان، چادرملو اردکان و پرسپولیس برای معرفی بهعنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2 افزایش پیدا کند.
در حالی که طبق نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال احتمال برگزاری تورنمنت سه جانبه بین گلگهر، چادرملو و پرسپولیس برای معرفی بهعنوان تیم سوم به آسیا زیاد است، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفهای شب گذشته در موضعی خلاف جهت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد پرسپولیس به هیچعنوان گزینه حضور در آسیا نیست و یکی از تیمهای گلگهر و چادرملو بهعنوان تیم سوم به آسیا معرفی خواهد شد.
در شرایطی که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در این زمینه کار کارشناسی انجام دهد و بهترین تصمیم را بگیرد مشخص نیست چرا رئیس کمیته صدور مجوز حرفهای که اظهارنظر در این زمینه در حوزه وظایفش تعریف نشده چنین صحبتی را انجام داده است.
این در شرایطی است که هیئت رئیسه در جلسه قبلی خود نیز روی معرفی 6 تیم بالای جدول به آسیا به جمع بندی رسیده بود که یکی از تیمها پرسپولیس است.
این صحبتهای زارعی در حالی مطرح شد که مهدی تاج بهعنوان رئیس فدراسیون فوتبال در همان برنامه تلویزیونی از اظهار نظر روشن در اینباره امتناع کرده بود و انتخاب تیم سوم را مستلزم بررسی دانسته بود.
زارعی که مسئول صدور مجوز حرفهای باشگاههاست، مشخص نیست چرا بعد از چند ساعت بعد از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، موضعی علیه نظر هیئت رئیسه گرفته و چرا در حوزه انتخاب تیمها برای آسیا وارد شده است.




من نمیدونم غیر از کسب درامد چه سودی برای باشگاه های ما هست که با تقویم فشرده سال بعد بریم بازی های آسیایی؟! هیچکدوم از تیم های داخلی توان رقابت با تیم های خارجی که چندین مهره خارجی تاپ و گرانقیمت دارن رو ندارن ، چه فایده دیگه ای برامون داره که این همه زور میزنن بریم آسیا؟ این تیم 5 بازی بد رو باخت توی نیمفصل دوم و تاوانشم باید بدیم و حق هیچ تیم دیگه ای رو ضایع نکنیم و یه سالم اجازه بدیم تیم های مثل چادرملو و یا گل گهر به جای ما برن، همه چی که نباید برای پرسپولیس و استقلال باشه . به خدا من هوادار بیشتر دلم میخواد سال بعد نتیجه بهترین نتیجه رو بگیریم و مقتدرانه بریم آسیا نه با این شرایط التماسی!
به هیچ وجه نباید کوتاه بیاییم در مورد سهمیه حقمون باید بدن
رد پول رو بگیرید مشخص میشه..قطعا پای نفوذ نهاد لابی کیسه و..در خارج از فوتبال هست
نمیدونم با اون همه مشکل چطور استقلال مجوز گرفت