اخبار باشگاه

پرسپولیس یک تیم به لیگ یک می‌فرستد

مدیرعامل پرسپولیس از تیمداری این باشکاه در لیگ یک خبر داد.

در شرایطی که باشکاه پرسپولیس از دو سال پیش به دنبال تاسیس تیم دوم بوده، حالا مدیرعامل این باشگاه از نهایی شدن مذاکرات خبر داده و اعلام کرده آنها قطعا در فصل آینده لیگ یک حضور خواهند داشت.

حدادی در این خصوص گفت: در حال مذاکره با چند تیم هستیم و تا آخر خرداد ماه نهایی خواهد شد و از ابتدای فصل آینده تیم ب پرسپولیس حضور خواهد داشت.

وی افزود: در حال صحبت با تیمهای مختلف هستیم و هر تیمی که شرایطش با ما همخوانی داشته باشد، قرارداد خواهیم بست.

او در مورد شهر تیم پرسپولیس عنوان کرد: مهم نیست در کدام استان باشد و وجود آن تیم اهمیت دارد که بازیکنان با استعداد تیمهای پایه را در لیگ یک استفاده کنیم تا بعدا برای تیم بزرگسالان یا ترانسفر آماده شوند.

جالب اینکه در حال حاضر هیچ تیمی تیم دوم در لیگ یک ندارد و تیم‌هایی مانند تراکتور (رخش خودرو)، سپاهان (سپاهان نوین) و… در سطح سوم فوتبال ایران حضور دارند.

بر اساس اطلاعات ما، این تیم، هوادار تهران است. تیمی که امروز نود ارومیه را با دو گل شکست داد و جایگاه خود در جدول را تثبیت کرد و به رتبه ششم جدول صعود کرد.

شنیده می‌شود جلساتی بین حدادی و مالکین هوادار برگزار شده و این باشگاه که متعلق به یکی از شرکت های مخابراتی است(های وب) احتمالا تبدیل به تیم ب پرسپولیس خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد این تیم را تحت پوشش بگیرد و سال آخر تیمداری هوادار خواهد بود و تیمی که رضا عنایتی با خرید سرخپوشان به هوادار تغییر نامش داد از فوتبال ایران محو خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی

شما تیم اصلی رادرست ببندید وبازیکنان درجه اول ومربی باکیفیت جذب کنید،نیازبه تیمداری درلیگ یک نیست،هرچندآخرش نه ازبازیکن ومربی باکیفیت خبری هست ونه ازتیم درلیگ یک ومثل قبل فقط شو ونمایش وتیمهای دیگه بازیکنان باکیفیت رادروخواهندکرد ومالک ومدیران پرسپولیس دنبال ارزانی وسقف قرارداد

محمدحسین

قرار بود که ورزشگاه بسازن و خرداد امسال اولین مرحله ش باشه، ولی کو، یادشون رفت