اخبار تمریناتاسلایدرگزارش تصویری

آغاز تمرین پرسپولیس برای تورنمنت ۳ جانبه / رفیعی همچنان غایب +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت سه جانبه که از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است، آغاز کرد.

نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۷ هفته تعطیلی برای حضور در تورنمنت سه جانبه اعلام شده از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال، عصر امروز از ساعت ۱۸ در زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در تمرین امروز، محمدحسین صادقی، محمد عمری، سروش رفیعی، بیفوما، باکیچ و دنیل گرا غایب بودند.

کریم باقری نیز در نخستین تمرین تیم حضور نداشت و از فردا قرار است تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

رفیعی ماموریتش رو انجام داد و با پولها رفت عشق و حال

امیر

اگه میتونستن تورنمت 3 جانبه برگزار کنن
چرا تورنمت 6 با 8 جانبه برای 3 سهمیه آسیایی برگزار نکردن؟

صدای سرخ

واقعا خودشون رومسخره کردند با ۲۰ تا غایب
شان پرسپولیس رو نابود کردند این مدیریت نالایق

در تراز جهانی، احمدی آبی

مدیران و مالکان بی لیاقت

علیرضا

سر خوشن