اخبار باشگاهاسلایدر

نامه پرسپولیس به AFC برای حذف رقیب

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در هفته آینده با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، روند صدور مجوز حرفه‌ای یک باشگاه را مورد بررسی قرار دهند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده پیگیری‌های خود درباره نحوه صدور مجوز حرفه‌ای یک باشگاه را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد و در همین راستا قرار است مکاتباتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) انجام شود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند برخی مسائل و ابهامات موجود در روند صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه نیازمند بررسی مجدد است و به همین دلیل قصد دارند مستندات و موارد مورد نظر خود را به AFC ارائه کنند.

در همین رابطه، یکی از مسئولان ارشد باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس، ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت: «پس از بازگشایی AFC در روز دوشنبه، این مسئله را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا مشخص شود مجوز حرفه‌ای این باشگاه مطابق با ضوابط و مقررات قانونی صادر شده است یا خیر.»

همچنین گفته می‌شود برخی نهادهای نظارتی و مسئول نیز به این موضوع ورود کرده‌اند و پرونده‌ای در این خصوص در حال بررسی است.

باشگاه پرسپولیس بر این باور است که برخی مسائل مدیریتی و مشکلات موجود در باشگاه مدنظر، ضرورت بازنگری دقیق‌تر در روند صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه را دوچندان می‌کند. از همین رو مدیران پرسپولیس امیدوارند با بررسی مجدد اسناد و مدارک موجود، ابهامات مطرح شده در این زمینه برطرف شود.

در این خصوص شنیده می‌شود که سازمان بورس به حسابرسی انجام شده در این باشگاه ورود کرده و در این رابطه پرونده تشکیل شده است. این سوال برای سازمان بورس به وجود آمده که چطور حسابرسی این باشگاه در یک روز انجام شده و گزارش هم در در همان روز آماده شده است.

باید دید در روزهای آینده و پس از مکاتبات پرسپولیس با AFC، چه واکنشی از سوی نهادهای مسئول و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این موضوع انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا مهاجری نیا

مرد باشید و تا ته این قضیه رو برید
کیه که ندونه کیسه کشا با لابی و زد و بند کارشون پیش میره ..
لعنت به تیم کیسه حکومتی و هوادارای دوزاری و پلشتش

پرسولیس

هوادرهای پرسپولیس یه جریانی پشت پرده فوتبال هست که دیدگاهش اینه که پرسپولیس در لیگ باشه ولی سهمیه نگیره تا از حضور پرسپولیس جیب شأن پر بشود. .هر سال قراره به بازی برای تیم در بیاورند . یه سال با دزدیدن بازیکنها، به سال مثل امسال که یهویی لیگ را تعطیل کردند که مبادا پرسپولیس آخر فصل کامیک بزنه و مطمئن باشید سال دیگه هم به نقشه دیگه دارند که کم کم بوی عدم تقویت باشگاه به بهانه وضعیت اقتصادی باشگاه ها هست .پس هوادار پرسپولیس کمتر بگید گدایی سهمیه و از این چرت و پرتها. پس قطعا باشگاه باید از طریق ای اف سی قضیه را تا انتها پیگیری کنه . یادتون رفت خطیر چقدر تلاش کردتیم در سال ۲۰۲۱فینال آسیا نره

صدای سرخ

امسال باتوجه به بسته بودن پتجره کیسه جذب بازیکن خارجی جدید رو ممنوع میکنند عمروعاص های کیسه کش سازمان لیگ وهیات رییسه
اینم از کلک این فصلشون
خواهیم دید

محمد

بخدا اگه فقط همین یه قضیه رو پرسپولیس جدی دنبال کنه و به ای اف سی شکایت کنه گند و کثافتکاریهای فدراسیون و هواداری از تیمِ محبوبِ امیرقلعه‌نویی مثل روز روشن میشه!

پرسپولیس همیشه قهرمان

بله وقتی یک تیم یک هفته می‌ره صدر به آسیا معرفی میشه معلومه خیلی عجولانه و مشکوکه ماجرا

ققنوس

اگه مدرک درست و حسابی و محکمه پسند دارید اقدام کنید نشه موفق نشید و یه عمر گوش و کنایه بشنویم

صدای سرخ

زهی خیال باطل
احمدی بانک شهر عمرا اجازه بده چنین کاری انجام بشه!!!!
حدادی کوتاه نیا
اینقدر کشته مرده این صندلی نباش!!!
وقتی قراره همشون باهم ببندند وتوسرت بزنند دیگه ازچی میترسی؟؟؟یه کم مردباش