
خداداد عزیزی سرپرست پرسپولیس شد؟
باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام قطع همکاری به افشین پیروانی، سراغ سرپرست فصل گذشته تراکتور رفت.
باشگاه پرسپولیس با توجه به مسافرت افشین پیروانی در تصمیمی عجیب او را از سمت سرپرستی تیم کنار گذاشت.
این باشگاه اکنون با خداداد عزیزی برای قبول این پست به توافق دست یافته و مهاجم اسبق تیم ملی که طی دوره سرپرستیاش در تراکتور چالش زیادی هم با پرسپولیس داشت، با حضور در بانک شهر و توافق با مالک این باشگاه، قراردادش را به امضا رساند.
نکته جالب اینکه خداداد عزیزی طی تماسی با افشین پیروانی از وی برای حضور در این پست رخصت نیز گرفته است. آنها جزو نسل تیم ۹۸ محبوب فوتبال ایران محسوب میشوند که البته خداداد عزیزی طی سالیان اخیر بارها با موضعگیریهایش خبرساز شد.
عزیزی از سال ۱۴۰۳ به عنوان سرپرست تیم تراکتور منصوب شده بود و فصل گذشته همراه این تیم حضور در لیگ نخبگان آسیا و همچنین کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد.




دلخوشی ما پرسپولیس بود با اومدن این فوتبال هم پیشکش
خداداد قلبا پرسپولیسیه و انشاله خدا کمک کنه و موفق باشه
ای خدا این بی ادب بی نژاکت تراکتوری اصیل را جذب نکنید اینهمه نیروی قَدَر پرسپولیسی اصیل داریم برین سراغ این آقا؟؟
کسی که فحاشی بکند طرفدار پرسپولیس نیست درمکتب مافحاشی جای نداردوادب واحترام مهم است که بالای ۹۰درصدهواداران تحصیل کرده و احترام به بزرگتروحتی رقیب را نگه میدارند والان هواداران آن مثلث آتیش گرفتند و با کامنت هاشون بعنوان طرفدارپرسپولیس می خواهند خداداد رامنصرف کنند.ایشون در پرسپولیس قرضی بازی کرده ولی مدیر عامل ما نتونست رضایت نامه دائم بگیره و مجبور شد برگرده ولی همه میدانند عزیزی قلبا پرسپولیسی است.همین طرفداران افراطی که برخی شاید پرسپولیسی نباشند با موضع گیری وکامنت خیلی از بازیکنان خوب را که سابقه در تیم رقیب داشته یادر تیم دیگری حرکت اشتباهی مقابل تیم ما انجام داده ازتیم دورکردن
به نوعی بهترین گلزن پرسپولیس دراسیاست
تو۵مسابقه حساس ۴گل برامون زد سال ۷۵
تو مغز مدیرای پرسپولیس دیدن
واقعا چه خبر در باشگاه پرسپولیس؟ مرد جنتلمن مثل افشین پیروانی را اخراج می کنید و بجای او شخص بی ادب بی شخصیت بددهنی مثل خداداد را جایگزین او می کنید ؟ متأسفم براتون .
فوتبال جنتلمن نباید باشی
چرامسئولین باشگاه ازهواداران نظرخواهی نمیکنندمگه یادتون رفت دربازی پرسپولیس باتراکتورهمین آقاهه حرفای تندورکیکی زد این آقابسیارآدم پررو،وبی ادبی ست چراباشگاههاکه کلمه فرهنگی رایدر میکشندبایدازوجودچنین افرادگستاخی بهره ببرندآقای پیروانی هم پرسپولیسی بودهم،جنتلمن،براتون متاسفم
انتصابات مشترک و.. نشون دهنده تصمیمات مشترک و مسولین مشترک و دخالت و….
خداداد عزیزی اگر بیاد پرسپولیس دیگه خبری از اون هاله حکومتی که در تراکتور یا کیسه یا سپاهان و..بود نیست چون از یک دنیای حکومتی وارد یک دنیای مردمی میشه..و قطعا توسط باند فعلی استقلالی اشغال کننده نهادهای فوتبالی مدنی و امنیتی و سه ضلع تاسیون در فدراسیون و حکومت به شدت محروم و جریمه میشه جوری که در عرض چند ماه کلا ممنوع التصویر و شاید اعدام بشه..
بازم ۱۰۰۰ برابر بیشترازپیشکسوتهای بی بخاروبی تعصب ونون به نرخ روزخور پرسپولیس هست
استارت نابودی پرسپولیس باواگذاری ناعادلانه وتبعیض امیز از۲سال قبل زده شد،،ایا دیدی تاحالا یه پیشکسوت که داراری تریبون هستند همشون یه اعتراض کوچولو تواین مورد کرده باشه؟؟؟اصلا سطح درک وفهم وتحلیل شون به این چیزا قد میده؟؟!!!!
اتفاقا بهترین کار را انجام دادن.عزیزی همیشه پرسپولیسی بوده و مورد احترام هواداران .در این دو فصل گذشته هم از حق تیمش دفاع کرده و پرسولیس چنین شخصی که شجاع ونترس باشد را نیاز داره و ارتباط خوبی هم با بازیکنان داره و درسطح آسیا شناخته شده و میتونه از حق تیم در جای خود دفاع کنه اگر برخی پیشکسوتان محترم بگذارند انتخاب خوبی است.مشکل ما فدراسیون وزیرمجموعه است که با پرسپولیس دشمنی دارند
اگر بیاد عالی میشه
فقط خداداد میتونه حریف زبون درازیِ 7تایی ها بشه
جز فحش چیزی نصیبش نمیشه اول خودم میدمش،پست کثیف
همین خوبه
قطعا از پیشکسوتای ترسو وبی بخار پرسپولیس تعصب بیشتری ازخودش نشان خواهد!!!
برای مقابله باباند مافیایی کیسه دوست که فدراسیون رو قرق کرده خداداد عزیزی خیلی بیشتر ازامثال محسن خلیلی ومحمد انصاری لازمه