دو ساله خواسته های طرفداران برای مدیران و مالکان باشگاه اصلا اهمیتی نداشته،دیگه واقعا خسته شدیم تیم بزرگ ایران پرسپولیسه چرا باید مقابل تیمهای عربستانی و …. کمتر از اوناا باشیم.به دلخوشی طرفداران پرسپولیس با اصالت لطفا بهاء بدبن ارزش قائل بشین
پرسپولیس
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ ۲۲:۱۹
هرچی بالای ۳۰ سال هست باید فسخ کنه بره مخصوصا بیفوما و پورعلی گنجی و علل خصوص دنیل گرا و میلاد محمدی و سروش رفیعی و شکاری
دو ساله خواسته های طرفداران برای مدیران و مالکان باشگاه اصلا اهمیتی نداشته،دیگه واقعا خسته شدیم تیم بزرگ ایران پرسپولیسه چرا باید مقابل تیمهای عربستانی و …. کمتر از اوناا باشیم.به دلخوشی طرفداران پرسپولیس با اصالت لطفا بهاء بدبن ارزش قائل بشین
هرچی بالای ۳۰ سال هست باید فسخ کنه بره مخصوصا بیفوما و پورعلی گنجی و علل خصوص دنیل گرا و میلاد محمدی و سروش رفیعی و شکاری
پور علی گنجی ومیلادمحمدی باید فسخ
کنن