نقل و انتقالات پرسپولیس

مدافع پرسپولیس در لیست خروج

به احتمال فراوان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده در لیست مازاد سرخ‌پوشان قرار خواهد گرفت.

با نزدیک شدن به آغاز فصل جدید، باشگاه پرسپولیس در حال نهایی کردن فهرست بازیکنان خروجی خود است و در این بین، نام حسین ابرقویی نیز به چشم می‌خورد.

این مدافع که فصل گذشته از خیبر خرم‌آباد به پرسپولیس پیوست، در نخستین سال حضورش در جمع سرخ‌پوشان نتوانست عملکردی فوق‌العاده در حد انتظار کادرفنی ارائه دهد و نتوانست از فرصت‌هایی که برای برای حضور در ترکیب اصلی به دست آورد به بهترین شکل استفاده کند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد با توجه به حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی در خط دفاع و همچنین احتمال جذب یک یا دو مدافع جوان دیگر، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مسئولان این باشگاه تصمیم دارند نام ابرقویی را در فهرست مازاد قرار دهند. البته مبلغ بالای قرارداد دو مدافع دیگر هم در تصمیم برای کنار گذاشتن ابرقویی که رقم قراردادش پایین‌تر است هم بی‌تاثیر نیست.

بر همین اساس، به احتمال زیاد این مدافع فصل آینده جایی در ترکیب پرسپولیس نخواهد داشت و باید فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سروش

به جایی اینکه مرتضی پورعلی گنجی مازاد کنید ابرقو مازاد کردید کی تو باشگاه داره تصمیم میگیره مطمئنا اوسمار در جریان جذب بازیکن همچنین مازادها نیست حداقل معاوضه انجام بدید

ماهان

بهترین مدافعمون مازاده؟

پرسپولیس همیشه قهرمان

برای ذخیره خوبه چرا رد میکنن

هوادار

پور علی گنجی برو جان مادرت برو آخه چرا باید بهترین مدافع ما باید بره لعنت بهت حدادی

پرسپولیس عشق اول آخر زندگ

هرچی بود بهتر از پور علی گنجی بود

محمدامین

واقعا باید برا این تیم خون گریه کرد
اینم از وضعیت بهترین دفاع فصلمون

Mey Sam

اگه واقعا در لیست خروجه چرا باید رسانه ای بشه ؟ چرا برای دریافت رضایت‌نامه بازیکنانی مانند آریا یوسفی از چنین بازیکنانی جهت معاوضه استفاده نمیشه ؟ اونا دانشگر رو از دست دادن و برای جذب ابرقویی قطعا اشتیاق خواهند داشت یا بازیکنانی مثل کاظمیان و فخریان میتونن در تعویض بازیکنان به دردمون بخورن

علی

باید رسانه ای بشه که مشتری بیاد سراغش دیگه. همین طوری که کسی خبر نداره

حامد

این تصمیم درستی که باشگاه گرفته واقعا در حد پرسپولیس نبود.روی احسان حسینی هم فکر کنید اونم گزینه ی خوبی در رده های پایه پرسپولیس هم بوده با فضای کار اشناست

pouya

از پور علی گنجی بهتر بود ..