
آغاز تمرینات چادرملو و گل گهر / تاریخ سه جانبه پرسپولیس مشخص شد
زمان بازی تیمهای پرسپولیس، چادرملو و گل گهر برای تعیین تکلیف سهمیه آسیایی مشخص شد.
به گزارش خبر سرخ، مجری برنامه فوتبال برتر درباره تعیین تکلیف سهمیه آسایی گفت: پرسپولیس ۵ تیر به مصاف چادرملو خواهد رفت و برنده این بازی ۹ تیر با گل گهر مسابقه خواهد داد.
وی همچنین افزود: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا نیمه تمام ماندن لیگ را اعلام خواهد کرد. ظاهرا جلسات کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هر سهشنبه برگزار میشود و با توجه به اینکه سازمان لیگ تا 31 خرداد به کمیته استیناف فرصت داده رای پرونده سه بر صفر برنده شدن گل گهر مقابل چادرملو را تعیین تکلیف کند، فدراسیون این عدم تصمیم گیری کمیته استیناف را به منزله عدم تایید رای کمیته انضباطی در نظر میگیرد و سه امتیاز گل گهر کسر میشود و تورنمنت سه جانبه برگزار خواهد شد!
در ادامه سعید اخباری سرمربی چادرملو روی خط برنامه آمد و اعلام کرد از فردا شنبه تمرینات این تیم برای بازی با پرسپولیس آغاز خواهد شد.
همچنین مهدی تارتار سرمربی گل گهر هم روی خط آمد و اعلام کرد برای تعیین سهمیه سوم باید جام حذفی برگزار شود اما اگر باشگاه و فدراسیون تصمیم بگیرند تورنمنت برگزار شود تمکین خواهند کرد.




باید تازمان برگشت ملی پوشان برگزار
نکنند اقای حددادی ماپرسپولیس هم ایران هستیم تیم ملی یکشنبه میبازد حداقل پرسپولیس پس بگیرین
عمروعاص های کیسه کش فدراسیون خوب میدونند چیکار کنند!!!!
الان بااین همه غایب چه کاری ازدست اوسمار برمیاد؟؟؟
هیچ شانسی پرسپولیس نداره
حداقل امیرحسین محمودی رو از مکزیک برگردونید
باکدوم بازیکن؟؟
۱۲بازیکن پرسپولیس نیستند !!!!
وقتی همه ملیپوش هارو داشتیم ۳تاازگل گهر خوردیم الان بااین تیم نصف نیمه قراره چیکار کنیم؟؟
تار تارررررر