دروود فراوان ، یه گزارش از تمرین تیم بزارید ببینیم در چه وضعی هستن برا انتخابی سهمیه آسیا ، استرس گرفتیم
در تراز جهانی، احمدی آبی
شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ ۰۰:۳۴
فرهیختگان، گل و شوت بدرد نخور و کیسه کش همیشه دنبال حاشیه بودن برای پرسپولیس کبیر و در خدمت تیم لجن فدراسیون و دریغ از یک خبر علیه کیسه!!! مدیران ما هم سیب زمینی؟؟؟؟؟
دروود فراوان ، یه گزارش از تمرین تیم بزارید ببینیم در چه وضعی هستن برا انتخابی سهمیه آسیا ، استرس گرفتیم
فرهیختگان، گل و شوت بدرد نخور و کیسه کش همیشه دنبال حاشیه بودن برای پرسپولیس کبیر و در خدمت تیم لجن فدراسیون و دریغ از یک خبر علیه کیسه!!! مدیران ما هم سیب زمینی؟؟؟؟؟