
جلسه فوقالعاده و دقیقه 90 استیناف برای تعیین سرنوشت سهمیه آسیایی
جلسه مهم و سرنوشتساز کمیته استیناف در پرونده گلگهر – چادرملو، فردا برگزار خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 14 خردادماه با صدور حکمی تیم فوتبال چادرملو اردکان را به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز در دیدار با گل گهر با نتیجه 3 بر صفر بازنده اعلام کرد.
پس از این حکم؛ چادرملو به رأی صادره اعتراض کرد و پرونده این مسابقه را به کمیته استیناف ارجاع داد. در این وضعیت در حالی که نتیجه دیدار گل گهر و چادرملو تأثیر مستقیمی بر تعیین سرنوشت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2 دارد، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت کارگروهی برای تعیین تکلیف سهمیه ایران تشکیل شود.
طبق تصمیم این کارگروه که متشکل از مدیران سازمان لیگ و برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، در صورتی که کمیته استیناف تا تاریخ 31 خردادماه رأی دیدار گلگهر و چادرملو را صادر نکند و یا رأی به سود چادرملو صادر شود، برای تعیین سرنوشت سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2، تورنمنتی سه جانبه بین پرسپولیس، چادرملو و گلگهر برگزار خواهد شد. به این ترتیب که ابتدا پرسپولیس و چادرملو 5 تیرماه به مصاف هم میروند و برنده این دیدار در تاریخ 9 تیرماه با گلگهر مصاف خواهد کرد.
بر همین اساس، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اولین جلسه رسیدگی به پرونده گلگهر و چادرملو را هفته گذشته برگزار و لایحه حقوقی هر دو باشگاه را دریافت کرد. با نزدیک شدن به پایان مهلت تعیین شده از سوی کارگروه هیئت رئیسه و سازمان لیگ، فردا (یکشنبه) و در آخرین روز مهلت تعیین شده از سوی کارگروه، جلسه فوقالعاده و سرنوشتسازی در کمیته استیناف برگزار و درباره پرونده گلگهر – چادرملو تصمیمگیری خواهد شد.




تابلو بود فقط میخواستن هوادار پرسپولیس و مسئولین بی بخار پرسپولیس رو ساکت کنن
از اولشم معلوم بود دقیقه 90 هم که شده رای مسخره ی کمیته ی عنظباطی رو تایید میکنن
جالبه که همه ی رای های صادر شده از کمیته عنظباطی به ضرر پرسپولیس شد
بازیکن غیرمجاز ملوان و واریز امتیازای معیشتی به حساب کیسه و سوراختور الانم که دیدن گل گهر یه بازی بیشتر داره و باید یه جوری پرسپولیس رو ساکت کنن بازیکن چتدرملو رو غیرمجاز کردن که امتیاز به گلگهر دادن که پرسپولیس با امتیاز بازی عقب افتاده هم به گلگهر نرسه و سهمیه سوم به سیرجان برسه
لعنت به این فدراسیون کیسه کش سوراختوری این بازیهای نخ نما دیگه قدیمی شده
ای بردار اینم نتیجه مدیران بدرد نخور و کثیف خودمون هست
اقای حدادی حالا دیدید سرکار بودید؟