
تورنمنت قطعی شد / دادرس: رأی گل گهر – چادرملو امروز صادر نمیشود
با اعلام عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، رأی مربوط به دیدار گلگهر و چادرملو امروز صادر نخواهد شد.
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قرار بود امروز جلسهای درباره اعتراض باشگاه چادرملو به رأی گلگهر برگزار کند، اما مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به خبرنگار تسنیم خبر داد که امروز جلسهای برگزار نخواهد شد.
دادرس در این باره گفت: امروز جلسهای نداریم و فردا جلسه استیناف برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که بنابراین امروز (یکشنبه) حکمی برای پرونده گلگهر و چادرملو صادر نخواهد شد، گفت: خیر!
طبق اعلام کارگروه متشکل از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان لیگ، در صورتی که کمیته استیناف اگر تا 31 خرداد (امروز) رأی کمیته انضباطی درباره 3 بر صفر شدن بازی گلگهر – چادرملو را تأیید میکرد، گلگهر بهعنوان نماینده سوم ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا 2 میشد و اگر تا این تاریخ رأی این پرونده صادر نشود، یا رأی به سود چادرملو باشد، برای معرفی نماینده سوم ایران تورنمنتی سهجانبه بین پرسپولیس، گلگهر و چادرملو برگزار خواهد شد.
به این ترتیب و با صادر نشدن رأی دیدار گلگهر – چادرملو، برگزاری تورنمنت سهجانبه بین پرسپولیس، چادرملو و گلگهر قطعی است و تیمهای پرسپولیس و چادرملو باید 5 تیرماه به مصاف هم بروند و برنده این دیدار 9 تیرماه رودرروی گلگهر قرار خواهد گرفت تا تکلیف نماینده سوم ایران در آسیا مشخص شود.




گل گهر با استقلال و استقلال با سپاهان ملوان گل گهر بازی نکرد با پرسپولیس بازی نکرد این به کمیته استیناف میگم اقا یحیایی که برعلیه پرسپولیس پرافتخار تر تیم ایران در تلویزیون حرف میزنی شبکه دو خجالت حدی داره
قبلا که رفتیم آسیا چیکار کردیم؟؟؟
همه لیگ های دنیا و کشورها عربی برگزار شد،اما این کثافت ها باید جدول نیم فصل که همه باهم یک بازی کرده بودند را لحاظ میکردند که پرسپولیس صدربود.الن هم ببین چه بر سر تیم کیسه بیاد از سال قبل زشت تر میشوند.
هنوز هیچی معلوم نیست
از این کثافتا بر میاد فردا جلسه بزارن و رای عنظباطی رو تایید کنن و حرف خودشونم نقض کنن
امسال همه کاری کردین که کیسه بیشرف و هوادارای دوزاریشو خوشحال کنید 24 امتیاز باقی مونده جدول فریز کردین بعد از اتش بس عمدا بازیارو برگذار نکردید و کیسه و سوراختور که بازیاشون از ما سخت تر بود فرستادید نخبگان و حق پرسپولیس و هواداراشو خوردید !
اشکالی نداره همون بلایی که سر کیسه اومد تو بازی الوصل بخاطر حق خوری بازی ملوان توی حذفی
بدترش سر کیسه میاد توی نخبگان و این چرخه ادامه داره و لجن بازی شماها بازم ادامه داره ..
چه عجب..