
پرسپولیس مشتری ستاره فولاد شد
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب ستاره تیم فولاد خوزستان است.
باشگاه پرسپولیس در ادامه فعالیتهای خود در بازار نقلوانتقالات، مذاکرات برای جذب احسان محروقی، مهاجم تیم فولاد خوزستان را آغاز کرده است.
پیگیریها نشان میدهد مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر رایزنیهایی را با مسئولان باشگاه فولاد انجام دادهاند تا شرایط جذب این مهاجم را بررسی کنند. فولاد البته هنوز جوابی به درخواست پرسپولیس نداده است.
محروقی که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، علاوه بر پرسپولیس از استقلال و سپاهان نیز پیشنهادهایی دریافت کرده است.
با این حال، شنیدهها حاکی از آن است که خود این بازیکن تمایل بیشتری به پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد و در صورت توافق دو باشگاه بر سر مبلغ رضایتنامه، احتمال نهایی شدن این انتقال بسیار زیاد خواهد بود.
در حال حاضر مذاکرات میان دو باشگاه ادامه دارد و باید دید مدیران پرسپولیس موفق خواهند شد رضایت فولاد را برای صدور رضایتنامه این مهاجم جلب کنند یا خیر. در صورت دستیابی طرفین به توافق، محروقی فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.




هرچی مهاجم درجه ۲ و۳ هست شدن گزینه نقل وانتقالاتی تیمما
عالیه. دیگه از شوتهای روی پا به سمت اسکوربرد علیپور نجات میابیم.
مابیشترازهمه چیز،هافبکهای جنگنده وسرعتی نیازداریم که توانایی پرس ازجلو ویارگیری موثر ورفت وبرگشتهای سریع به دفاع وحمله راداشته باشند تابه جای سرلک وسروش وباکیچ وبیفوما وعالیشاه که کند هستند واردتیم بشن ونبض میانه میدان راازحریفان بگیرند،وقتی خط هافبک که قلب تیمه سریع وجنگنده باشه هم فشاربه دفاع کم میشه وهم مهاجمان راحت ترتغذیه میشن
این همه مهاجم برای چیه ؟
فخریان از این بهتره