اخبار مربیاناختصاصیاسلایدرشبکه اجتماعی

استوری معنادار اوسمار در اعتراض به مدیران پرسپولیس

سرمربی برزیلی پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، به مدیران باشگاه کنایه معناداری زد.

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که شایعه کنار گذاشتن او از پرسپولیس پررنگ تر شده، یک استوری معنادار در صفحه شخصی خود منتشر کرد که به نظر می‌رسد مخاطب او مدیران باشگاه پرسپولیس هستند.

مدیرانی که گویا در روزهای اخیر با دراگان اسکوچیچ برای جانشینی اوسمار ویرا مذاکره کرده‌اند.

اوسمار نوشت: خدا همیشه خوب است. متعهد بودن، رفتار حرفه‌ای و مهربانی با دیگران و قابل اعتماد بودن یک انتخاب نیست، بلکه اصول شخصیتی انسان است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

اوسمار واقعا یه سر و گردن از اسکوچیچ که از تراکتور پرتش کردن بیرون بهتره

پرسپولیسی

باید اوسمار میماند و خودش تیم رو می‌ساخت ؟؟ یکی بگه کلا از سیستم و تاکتیک های اسکوچیچ می‌تونه بفهمه سبک بازیش رو توضیح بده ،، باز شروع شد اعصاب هوادار رو ترکوندن!!!!!! مدیران بی لیاقت آفت جان تیم ها ،،

جمشید

اسکو مربی به مراتب بهتری از اوسمار هست و تیم پرسپولیس همواره با مربیان کروات نتایج خوبی کسب کرده البته از زحمات اوسمار هم باید قدردانی شود

الی

ایشون مبلغ قرارداد شون و رو بالاتر بردن یعنی بیشتر از تواناییشون پول خواستن، چرا هر کسی به پرسپولیس میرسه توقعش سر به فلک میزنه نتیجه ی خاصی نگرفته بازی های آخر که افتضاح بوده. حالا هوادار دوباره مثل زمان هاشمیان گول این حرف های احساسی رو میخوره و شروع به اعتراض میکنه.

حسین

اسمار ویرا بهترین مربی در لیگ برتر ایران

صابر

حالا دلیل اوردن اسکوچیچ در این شرایط چه معنی میده؟؟؟ کی داره مشورت غلط به احمدی بانک شهر میده ما سرمربی داریم تمرینات از همه تیم ها زودتر شروع کردیم جذب بازیکن در دستور کار چه داستانی پشت آوردن اسکو به پرسپولیس بعدا صداش درمیاد

پرسپولیس دوره ایوا

ما از زمان استانکو سیستم تیممون فقط به کروات ها میخوره

حسین

چندین شکست را در لیگ متحمل شدیم دیگه فرقی نمیکنه بری و اسکوچیچ بیاد شاید اون بهتر باشه

پرسپولیس سرور عشقه

مدیران پرسپولیس ریدن

محمد

متاسفانه بازیکنهای قدیمی و پیرمردهای پرسپولیس که فهمیدن اوسمار میخواد توی پرسپولیس جوانسازی کنه و نسل جدید بیاره دارن علیه اوسمار کودتا میکنن تا با رفتن اوسمار اونا بتونن مثل سالهای قبل توی پرسپولیس موندگار بشن و اصلا هم براشون مهم نیست چه بلایی سر پرسپولیس میاد. ظاهرا پرسپولیس ارث بابای این آقایونه!