
تشکر باشگاه پرسپولیس از برگزاری تورنمنت کسب سهمیه
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیهای؛ از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به جهت تصمیم عادلانه و عدالت فوتبال در زمین مسابقه تشکر مینماید.
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در راستای معرفی نمایندگان فوتبال کشورمان به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور در رقابتهای لیگ نخبگان آسیا و لیگ سطح دو قهرمانان آسیا، باشگاه پرسپولیس طی بیانیهای از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص تصمیم درست و عادلانه و اعلام برگزاری دو مسابقه برای معرفی نماینده سوم کشورمان، تقدیر کرد.
بر همین اساس، بسیار خرسندیم که در مجموعه فدراسیون و سازمان لیگ، تصمیم عادلانه و درست ورزشی در این خصوص اتخاذ گردید تا عدالت فوتبال در برقراری حقوق باشگاهها و تیمها به اجرا در آید و عدالت فوتبالی و معرفی نماینده آن در زمین مشخص گردد.
همانگونه که فوتبال در بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر در فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ به دلیل حمله وحشیانه دشمن به کشورمان به صورت نیمه تمام باقی ماند و جدول لیگ نیز با شرایط فعلی متوقف گردید، انتظار بر این بود که نمایندگان فوتبال ایران با شایستگی و در شان و شخصیت تیمها و باشگاهها معرفی گردند و جا دارد که از تصمیم درست و عادلانه روسای فوتبال کشورمان و شخص ریاست محترم فدراسیون تقدیر نماییم که با انجام دو بازی جوانمردانه و زیبا حق باشگاهها را ادا کردند.
امیدواریم تیمهای حاضر در این دو مسابقه با نمایش دو دیدار جذاب و پرشور که بعد از مدتها به میدان خواهند رفت، بار دیگر قدرت فوتبال ایران را به آسیا نشان دهند و نمایندگان شایسته ای برای کشور عزیزمان ایران باشند.
باشگاه فرهنگی ورزشی همچنین برای تیم ملی فوتبال کشورمان، بهترینها را آرزو دارد و همچنان که ملی پوشان ایران در دو دیدار انجام شده موفق و پرشور عمل کردند، امید است در ادامه رقابت های جام جهانی نیز موفق و پیروز و سرفراز باشند.




واقعا که!!!
سهمیه اول و دوم غیر قانونی اعلام شده حالا شما برای تورنمنت سهمیه لیگ ۲ تشکر میکنین؟!!!
اینجوریه که همیشه حق پرسپولیس ضایع میشه تشکر برای تورنمنت اونم معلوم نیست سهمیه رو بگیرین یا نه…
شرکت در این تورنمنت ، حماقت محض است و به آبروی پرسپولیس ضربه می زند . حقیقت این است که فدراسیون بدون دلیل استقلال و تراکتور را به لیگ نخبگان فرستاد و حالا برای اینکه پرسپولیس را هم راضی کند این تورنمنت مسخره را برگزار می کند . به قول ایرج میرزا : دزدان خروس دیگرانند پرهاش برون ز جیب بنده است . استقلال و تراکتور نفعش را بردند و پرسپولیس زخمش را …
با این تیم تر خدا آسیا میخایم چیکار درسته تو دهان کیسه کشا بزنیم ولی تر خدا تر قرآن جونعزیزات اقای حدادی بازیکن جوون خوب بخر نزار نفرین هوادار پشت سرت باشه
ولی هیچکس توجه نمیکنه که پرسپولیس بهترین بازیکنهاش رو که ملی پوش هستن در اختیار نداره. الان مثلا کی میخواد مهاجم نوک وایسته. هیچکس رو نداریم
عجب حالی دارین!!!