
پرسپولیس با 10 غایب در تورنمنت سه جانبه
تیم فوتبال پرسپولیس 10 بازیکن خود را در تورنمنت سه جانبه در اختیار نخواهد داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت سه جانبه برای مشخص شدن نماینده سوم ایران در آسیا، 5 تیرماه به مصاف چادرملو خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مسابقه، باید 8 تیرماه به مصاف گلگهر سیرجان برود.
پرسپولیسیها که از هفتهها پیش تمرینات خود را برای برگزاری تورنمنت احتمالی آغاز کرده بودند، بازیکنان خارجی مانند بیفوما، دنیل گرا و مارکو باکیچ را هم به تمرینات فراخواندند تا با از بابت بازیکن مشکلی برای این مسابقات نداشته باشد. با این وجود اما بدون ملیپوشان داخلی و خارجی خود پا به تورنمنت سه جانبه خواهد گذاشت.
پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی و علی علیپور به همراه اوستون ارونوف و ایگور سرگیف 6 بازیکن ملیپوش پرسپولیس هستند که به دلیل حضور در جام جهانی نمیتوانند این تیم را در دیدار با چادرملو و گلگهر همراهی کنند. امیرحسین محمودی هم همراه اردوی تیم ملی است و غایب است.
یعقوب براجعه به دلیل شکستگی مچ پا و سروش رفیعی و محمدحسین صادقی به دلیل غیبت در تمرینات در جمع سرخپوشان در تورنمنت سه جانبه حضور نخواهند داشت.




مگر مجبوریم شرکت کنیم متاسفانه تصمیم های خوبی درون باشگاه صورت نمیگیره با اعتبار پرسپولیس بازی میشه من از اول هم گفتم حدادی لباس خیلی گشادی پوشیده در حد پرسپوبیس نیسای اقای حدادی
لابد حدادی خودش میخواد بازی کنه با کدوم بازیکنانش میخواد دو بازی رو ببره این همه جنجال برای اینه که ببازند و ابرو باشگاه رو بیشتر ببرن… یعنی نفهمیدیم چرا فدراسیون الان تورنمنت گذاشته؟!!!