
خلیلی: دو، سه ماه مدیریت باشگاه زحمت کشید / از هواداران عذرخواهی میکنم
معاون ورزشی پرسپولیس گفت: باخت به چادرملو جای دفاع ندارد و تیم ما نیاز به پوستاندازی و بازیکن با انگیزه دارد.
محسن خلیلی معاون ورزشی پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل چادرملو در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد از هواداران خونگرم و خوبمان معذرتخواهی کنم. به نوبه خودم بابت این نتیجه غیرقابل باور عذر میخواهم. جای هیچ دفاعی نیست. ما سعی کردیم شانسی را که برای آسیا در ادامه لیگ داشتیم از طریق مسائل قانونی و پیگیریهایی که مدیریت محترم و همه ارکان باشگاه انجام دادند، حفظ کنیم تا بتوانیم از حق خودمان دفاع کنیم و به آسیا برویم. استنباط ما این بود که اگر لیگ ادامه پیدا میکرد، میتوانستیم نتیجه بگیریم و جزو تیمهای مدعی باشیم. وقتی شانس مسابقات به تیم داده شد، فکر میکردیم بچهها با تمام وجود بتوانند از فرصت استفاده کنند.
او ادامه داد: باشگاه به نوعی همه تلاش خودش را کرد که به اینجا برسد ولی اتفاق عجیب و غریبی افتاد و روز بد فوتبال گریبانگیر ما شد. انتظار داشتیم با نتیجه بهتری پرسپولیس از میدان بیرون بیاید. با وجود اینکه هفت بازیکنمان را نداشتیم که شش نفر از آنها بازیکن اصلی بودند، اما مهرههای زیادی هم روی نیمکت داشتیم؛ نفرات زیادی که نامی هم هستند، در اختیار داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و تیمی که آنها هم بازیکنان اصلی زیادی را در اختیار نداشتند و تمرینی هم نکرده بودند، آمد و با انگیزه بالاتری بازی کرد. تیمی که از فرصتها استفاده کند و انگیزه بالاتری داشته باشد، موفق میشود.
معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص صحبتهای تند پیمان حدادی علیه بازیکنان گفت: پرسپولیس در زمان کمی به این شرایط نرسیده است. چند سال طول کشید و به این شرایط رسید. فکر میکنم با دو یا سه پنجره پرسپولیس بتواند شرایط خوبی را دوباره به دست بیاورد. ما واقعا نیاز به تغییرات و پوست اندازی داریم. ما بازیکنان باانگیزه میخواهیم. خیلی وقتها میگویند بازیکنان خوب لیگ را جذب کنید اما علیرغم احترامی که برای بازیکنان لیگ قائلم، همه بازیکنان خوب لیگ نمیتوانند در پرسپولیس موفق باشند. بازی کردند در پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و هر بازیکنی که کیفیت خوبی در فصل پشیش داشته، نمیتواند بیاید و در پرسپولیس هم خوب عمل کند؛ نیاز به انگیزه زیاد، تمرکز بالا و شخصیت فوقالعادهای دارد. تیم، تیم بزرگی است و هر بازیکنی نمیتواند موفق باشد. به همین دلیل باید وسواس خیلی خاصی را باید برای جذب بازیکن و تغییرات به خرج بدهیم. مسلما تغییراتی هست و جذب بازیکن هم این فصل وجود دارد. بازیکنانی زیر نظر هستند و بنابر تصممی کادرفنی به احتمال زیاد بتوانیم تغییرات را ایجاد کنیم.
خلیلی در واکنش به اینکه مذاکره با اسکوچیچ در آستانه این مسابقه غیرحرفهای بود، گفت: همه جای دنیا این بحثها به وجود میآید اما تیم بزرگ، جایی است که همه باید تمرکز داشته باشند و در شرایط سخت خودشان را نشان بدهند و بتوانند از فرصتها استفاده کنند. اینجا تیم معمولی یا کوچکی نیست و نیاز به افرادی دارد که تمرکز داشته باشند و بتوانند از این موقعیتها استفاده کنند. اینکه ما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم، دردناک بود. دو سه ماه زحمت کادر مدیریتی بود که بتواند از حق پرسپولیس دفاع کند و این شانش را به تیم بدهد که بچهها بتوانند حداقل به لیگ دوی آسیا بروند، چون ما ایمان داشتیم که لیاقتش را داریم در این مسابقات حضور داشته باشیم اما از فرصت استفاده نکردیم.
“صحبتهای شما و آقای حدادی این را به هوادار منتقل میکند که همه تقصیرها بر گردن بازیکن است و هیچ چیزی بر گردن کادر مدیریتی نخواهد بود؛ کادر مدیریتی که سه ماه است تلاش میکند اما به یکباره در چند روز اتفاقاتی میفتد و آقای اوسمار استوری میگذارند و آرامش بازیکنان از بین میرود.” خیلی در پاسخ به این سوال گفت: نمیدانم دلیل این اوج گرفتن شما چیست اما من نگفتم ما مقصر نیستیم.
او در ادامه در واکنش به اینکه هم او و هم حدادی اعلام کردند همه اتفاقات بر گردن بازیکنان است، گفت: من گردن کسی نینداختم. من در شروع صحبتهایم از همه هواداران عذرخواهی کردم. شما هم دستت میلرزد و نمیدانم چرا یکدفعه اوج گرفتی. نگفتم که ما مقصر نیستیم. همه مقصر هستیم. وقتی من شخصا معذرتخواهی کردم، یعنی خودمان هم مقصر میدانیم اما باید برویم آسیبشناسی کنیم و به آینده امیدوار باشیم. انشاالله هواداران هم صبور باشند که پوست اندازی و تغییرات انجام شود و به روزهای خوب پرسپولیس امیدوار باشیم تا بتوانیم از این بحران خارج شویم و به امید خدا نتایج خوبی بگیریم.




این فرزین معامله گری چه سمی بود جذبش کردن؟؟ یاسین سلمانی جز اسم چی داره؟
هم تیم دوم پرسپولیس بازی کرد هم داورا و کل عالم و آدم میخواستم پرسپولیس ببازه چرا گل پرسپولیس باید مردود اعلام شده یا دقیقه ۱۲۳ گل بخوره داور اشغال آنقدر کش داد و بعد قضاوت کرد که پرسپولیس ببازه
همتون فقط بلدید خوب سخنرانی کنید،اما موقع عمل کردن که میرسه همه این صحبتا فراموش میشه و دوباره دلال بازی و بخور بخور و چاپیدن شروع میشه
همین مدیر نگفت قهرمان نشدیم حقوقمو پس میدم؟
این بود تقویت تیم؟
اولین نفر خودت گمشو بی لیاقت با این بازیکن گرفتنت، تو رو دیگه کم داشتیم. خودت سریع برو عذرخواهی بخوره تو سرتون
دو سه ماهه یقه جر دادید به عالم و آدم شکایت کردید که این بازی برگزار بشه که این بازیکنا با این همه تمرین برن به تیمی که یک ساعت تمرین کرده ببازن شمایی که همه بازی های لیگ رو باختی چطور روت میشه بیای از قهرمانی تو ادامه لیگ حرف بزنی با این حرفا خودتون رو مسخره میکنید یا ما رو…
فقط برید گمشید همتون
اونایی که لایک منفی نشون میدن واقعا کی هستن؟ چی پیش خودتون فکر کردید؟
شماها دیگه کی هستین
شما عزیز خیلی راضی هستی یا طرفدار تیم سوم پایتخت اومدی اینجا نظر میدی تیم خیلی خوبه اینقد مسخره دست همه شدیم دوساله نه آسیا میریم نه جامی گرفتیم شما دیگه کی هستی که اسم خودته گذاشتی به اصطلاح طرفدار ولی معلومه کیسه کشی
من حرفم با شما اینه وقتیکه از همه تیمهای لیگ باختی چه اسراری به انجام این تورنمنت داشتید که بازم اینطور بی آبرو شدید